I want a dog!!

Vet ni vad, jag vill ha en hund!! iEller i need a dog, vill ha nån som jag kan ha med mig hela tiden , nån jag kan vara med hela tiden och mysa och gosa med som är gjord utav päsl  ahhah låter sjukt !! Men nu kommer det stora problemet, min kära mamma vill inte att vi ska skaffa en hund, bara för att jävlas med henne ska jag komma hem med en dobermann!! Dom är stora like hell , för henne iaf haha

Har även kommit på en sak, jag kan verkligen inte göra bullar :s varje gng jag gjort dom så blir dom hårda som sten, så nu håller jag på meed att göra bullar till min syrra för hon ska ta med dt till skolan imon och det enda jag kan säga är att dom s***ungarna kmr förstöra sina tänder!!


yeah , think am going to do that =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0