Damn am tired

Tänkte berätta lite om min dag för har inget annat att berätta om fakts . Dagen började med att jag fick tillbaka mitt matte b prov, och man kan väl säga att jag har varit mycket smartare , verkligen mycket smartare. Folk som känner mig vet att jag är smart, right dudes?! Sedan drog ddt vidare till statsbibloteket med babe för att plugga rättskunskap , blev att han fick göra allt, ddt störde inte honom så ...... I och med att jag anmält mig till intensiv kurs på körskolan så kör jag varje dag så idag halv elva hade jag 2 körlektioner och jag ska säga att jag slår rekord i värsta bilförare, har inte ens tagit mitt körkort och jag har fått mer motostoppar, nästan överkörda träd och hastighetsöverstigningar än vad någon med körkort har och jag ger bara kört i en vecka, tror ni inte min körlärare är rädd varje gång han ska köra med mig!!.! Haha efter dt drog ddt vidare till min moster , där var jag i nån timme och snackade massa , även hon har blivit deprimerad pågrund utav sverige , välkommen till klubben. Sedan runt 4 drog jag till babe där vi inte hittade på nått alls , vi tog en glass gick ut med hunden och sen tillbaka hem för att kolla vänner, haha den serien blir aldrig gammal. Nu ska jag kolla lite tv innan läggdags .. peace out haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0