Long time long seek!!

Alliansen vann  då, jag vet jag är 1000 år efter men det tog lite tid att vänja mig vid det, Nu är vi alla fuckade!!!Annars hur har min vecka varit ganska lugn, vintern kommer och man har verkligen inget att göra. Kusinen är tbx i sve och nej foaks hon har inte gift sig!!...än iaf!! haha.
Min helg var ganska lugn, fredagen var jag bara hemma, ingen utgång, vänner eller pojkvän utan all by my self!! Sedan lördagen, hemma och städade som alla andra blattar sedan på vkällen så blev dt film med B, blev rock n rolla som sög balle men enligt honom så var den skit bra... nottt..

Det var en liten sammanfattning på vad som hänt under veckan ahaha .. peace out suckers!!




AHAHA

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAH cooling <3<3

2010-09-27 @ 22:06:34
URL: http://vikiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0