Thats the worst shit

Bakfulla är det värsta jag vet. Igår , ska inte säga att det gick villt till för ddt gjorde ddt inte utan babys vän hade en liten fest och han ville såklart göra mig full så varje gng min dryck var tom så gav han mig en ny. Damn asså jag drack och drack och sen nu kommer ddt värsta ,vi gjorde en drick lek. ojoj Där blev ddt några tomma burkar. Dom gick vidare ut och jag gick hem för smarta lilla lejla glömde sitt id-kort. Men det var så skönt att komma hem och lägga sig i sin säng för kan säga att allt verkligen snurrade och då kunde jag inte ens gå normalt så när jag kom hem gick jag och la mig ni somnade på en sekund , men vad jag inte visste sen var att jag skulle vakna upp med ont i halsen , täpta öron och riktigt ont i huvudet. Känns som om nån idiot slagit mig med en fkn stekpanna. Nu ska jag ta och dricka lite. Te och kolla tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0