Torsdag .. i think

Ibland kan jag avar väldigt lost i hjärnan, okej är det alltid för det mesta men ibland så är jag extra borta. För nån vecka sedan smsade jag sandra för att hon skulle smsa goran och fråga han i vilken sal vi har matte så sandra ba men har ni inte det i samma sal som alltid så ja ba ( lost som jag är ) NEJ på torsdagar så har vi bytt, så efter nån minut får jag ett smsa tillbaka utav sandra och gissa vad det stod på det jo " men lejla.. det är onsdag ". Jag var så inställd på att det var torsdag att hon förstörde hela min dag när hon sa att det var onsdag!!! Då kan jag verkligen säga att jag blev helt borta..
Sedan idag med, det är ju torsdag men ändå så känns det som om det är fredag, kanske för att jag är arbetslös coh jag har fredag varje dag men är så inställd på att gå ut !! Tänker med röven idag fan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0